Language Selection

Your selected language is currently:

​Unisys zet volop in op de noden van de CISO

Unisys' focus op security leidt tot benoeming van Jonathan Goldberger als hoofd van de Global Security Services en tot nieuwe release van Stealth® software voor microsegmentatie

Diegem, 30 november 2017Unisys Corporation maakt verschillende initiatieven bekend die kaderen in het streven naar een optimaal product- en dienstenaanbod voor de CISO (Chief Information Security Officer) en andere security professionals. Met de nieuwste versie van de bekroonde Unisys Stealth® software voor microsegmentatie worden bedrijfsdata in hybrid cloud-omgevingen beter beschermd, van de publieke of private cloud tot de laptop of andere mobiele toestellen.  Met de benoeming van Jonathan Goldberger als vice president global security wil Unisys de focus op managed security services an andere diensten rond beveiliging versterken en integreren in Unisys' totale dienstenaanbod.

De recentste release van StealthTM , die vandaag al beschikbaar is, biedt bedrijfsbreed een software-gebaseerde oplossing voor het beschermen van data. Stealth biedt de klanten een  totaalzicht op al hun netwerken en de mogelijkheid om dynamisch cruciale bedrijfsactiva te beschermen met behulp van virtuele beveiligingsperimeters, ongeacht waar deze activa zich bevinden.

Microsegmentatie, één van de basisprincipes van Unisys Stealth, wordt door Gartner omschreven als "één van de toptechnologieën voor informatiebeveiliging in 2017". "Microsegmentatie is de toekomst voor elk modern datacenter en cloudbeveiliging", aldus Gartner-analist Greg Young, "maar een fout gebruik van de ondersteunende technologie kan je vergelijken met het bouwen van een niet-passend fundament voor een gebouw, dat je nadien nog probeert aan te passen."

Security-diensten schakelen een versnelling hoger

Met de komst van Jonathan Goldberger wil Unisys de security services afdeling een versnelling hoger laten schakelen. Goldberger wordt verantwoordelijk voor zowel de strategie als de dagdagelijkse activiteiten van het Unisys global security services team. Hij staat in voor zowel de sales als de dienstverlening voor de managed security services en de security consulting-diensten. Goldberger rapporteert aan Harvey King, vice president services bij Unisys.

"Recente incidenten hebben aangetoond dat het gebruik van gesofisticeerde cybermisdaad-technieken om bedrijfsactiva te bemachtigen niet zal afnemen, wel integendeel. Wij moeten dus het beschikbare talent voor security services – met name voor inbraakdetectie en schadebeperking - blijven uitbreiden. In combinatie met geavanceerde technologieën zoals Unisys Stealth® en LogRhythm, is ons security services team goed geplaatst om de klant hierin bij te staan," zegt Rudolf de Schipper, Senior Project Manager bij Unisys. "Jonathans ervaring zal bijdragen tot het optimaal inzetten van ons recent geïntegreerd security team en onze partners om de informatie en bedrijfsactiva bij onze klanten doeltreffender te beveiligen."

Voor meer informatie over Unisys' security-aanbod kunt u terecht op www.unisys.com/security.