Language Selection

Your selected language is currently:

English

Unisys introduceert nieuwe geavanceerde endpoint-beveiligingsoplossing om snel evoluerende malware-dreigingen het hoofd te bieden

Nieuwe beveiligingsoplossing helpt organisaties dreigingen herkennen met behulp van machine learning om proactief geavanceerde aanvallen tegen te gaan

Hoofddorp, 4 april 2018Unisys Corporation laat weten dat zijn nieuwe Advanced Endpoint Protection-oplossing vanaf vandaag wereldwijd beschikbaar is. De oplossing helpt organisaties om zich te beveiligen tegen geavanceerde cyber-dreigingen met behulp van artificiële intelligentie (AI). De nieuwe Unisys Advanced Endpoint Protection Solution wordt geleverd met Unisys consulting en managed security services en met geavanceerde preventietechnologie van Cylance, dat AI en machine learning inzet om malware-aanvallen op endpoints te voorkomen.

Voorafgaand aan de implementatie, voeren Unisys-consultants een eerste assessment uit om te bepalen of er onopgemerkt endpoint-beveiligingsproblemen zijn in het netwerk van een organisatie en om een implementatieplan te maken op basis van die bevindingen. Na de ingebruikname, zal het Unisys managed services-team de omgeving 24x7 monitoren, waarbij potentiële problemen worden geïdentificeerd wanneer deze zich voordoen, en er eventueel samen met de klant onderzoek kan worden ingesteld.

Door de geavanceerde Cylance-beveiligingstechnologie te integreren in het beveiligingsportfolio, kan Unisys nu AI en machine learning inzetten voor klanten, voor het voorkomen van malware-aanvallen op endpoints. De technologie van Cylance voorkomt op een proactieve manier geavanceerde en hardnekkige dreigingen op zakelijke endpoints.

"De nieuwe oplossing is ontworpen om organisaties te helpen hun endpoint-beveiliging te operationaliseren, door te migreren van hun oude antivirus-bescherming naar een die de toenemende moderne cyberbedreigingen aanpakt waarmee ze nu worden geconfronteerd. Wanneer we beveiliging operationaliseren, helpen we onze klanten zich te richten op het maximaliseren van de waarde van hun technologie-investeringen," zegt Jonathan Goldberger, vice president bij Unisys Security Solutions. "Door de samenwerking met Cylance, kunnen onze klanten AI en machine learning inzetten op hun endpoints en het beheer automatiseren. Klanten ervaren een effectievere beveiligingsoperatie door het optimale gebruik van toonaangevende technologieën en het minimaliseren van menselijke fouten."

Unisys security solutions combineert ervaren consultants, geavanceerde producten en managed services voor de volledige beveiligings-lifecycle, van voorspelling en preventie tot detectie en genezing van risico's en geavanceerde bedreigingen. De oplossing wordt geleverd met de Unisys Stealth® microsegmentatie-software, die organisaties de mogelijkheid geeft

om kritieke bedrijfsactiva dynamisch te verbergen en veilige, virtuele grenzen te creëren, ongeacht waar die activa zich bevinden. In samenwerking met Unisys kunnen organisaties alle toegangspunten beveiligen, zelfs buiten de grenzen, en aanvallen herkennen en erop reageren zodra ze zich voordoen.

Kijk voor meer informatie over Unisys managed security services op: www.unisys.nl/offerings/security-solutions/managed-security-services

Over Unisys

Unisys is een wereldwijd informatietechnologiebedrijf, dat hoogwaardige, op beveiliging gerichte oplossingen voor de digitaal meest veeleisende bedrijven en overheden ter wereld bouwt. Het aanbod van Unisys omvat beveiligingssoftware en -diensten; digitale transformatie- en werkplekdiensten; industriële toepassingen en diensten; en innovatieve software-besturingsomgevingen voor veeleisende, zakelijke IT. Kijk op www.unisys.com voor meer informatie over hoe Unisys op een veilige manier betere resultaten voor klanten in de overheidssector en de financiële en commerciële sectoren realiseert.

Over Cylance

Cylance is het eerste bedrijf dat artificiële intelligentie, algoritmische wetenschap en machine learning toepast op cyberbeveiliging voor het voorkomen van de meest geavanceerde beveiligingsdreigingen ter wereld. Met een revolutionair voorspellend analyseproces, identificeert CylancePROTECT snel en accuraat wat goed- en kwaadaardig is, en voorkomt zo dat schadelijke code ooit wordt uitgevoerd op een aangevallen systeem. Door geavanceerde machine learning en kunstmatige intelligentie te combineren met een uniek begrip van de mentaliteit van de aanvaller, biedt Cylance technologie en services die echt voorspellend en preventief zijn voor de meest geavanceerde bedreigingen. Kijk voor meer informatie op www.cylance.com.

Volg Unisys op Twitter en LinkedIn.