Language Selection

Your selected language is currently:

English

Unisys in de IDC MarketScape genoemd als "Major Player" in diensten voor werkplekondersteuning in Europa

Sterke klantenservice op het gebied van eindgebruikerstevredenheid, het volgen van werknemerssentiment en uniek field support geroemd

Hoofddorp, 20 mei 2020 – Unisys Corporation kondigt vandaag aan dat het bedrijf gepositioneerd is als een "Major Player" in de IDC MarketScape: European Workplace Services in the Era of Multiplied Innovation 2020 Vendor Assessment (doc # EUR146197220, April 2020).

Het rapport beoordeelt de prestaties van de belangrijkste IT-dienstverleners aan de hand van een uitgebreid kader en een aantal parameters die het product- en dienstenaanbod en de capaciteiten van leveranciers afzetten tegen succesfactoren van de markt op de korte en lange termijn.

Het IDC MarketScape-rapport stelt: "Unisys heeft een uitgebreide ondersteuning van field services, aangevuld met merged reality-technologie. Het bedrijf kan real-time analyses en beoordelingen van het werknemerssentiment uitvoeren."

"Dit IDC MarketScape-rapport weerspiegelt de strategische investeringen die Unisys doet om artificiële intelligentie (AI) in het volledige portfolio van Digital Workplace Services te integreren. Dankzij de integratie van nieuwe technologieën zoals AI, procesautomatisering, geavanceerde analytics en machine learning, zijn we in staat om de gebruikerservaring binnen traditionele diensten zoals de Service Desk of Field Services echt te veranderen", zegt Kevin Turner, Digital Workplace Strategy Lead EMEA bij Unisys. "Deze erkenning bevestigt onze aanpak en motiveert ons om frictieloze gebruikerservaringen te blijven ontwikkelen, productiviteitstools te verbeteren en IT-kosten te verminderen."

"In overeenstemming met de groeiende belangstelling voor het meten van het werknemerssentiment om tevredenheid en productiviteit te vergroten, had het rapport ook oog voor de geavanceerde sentimentanalyse van Unisys. Die maakt het mogelijk om de eindgebruikerservaring en de klanttevredenheid nauwgezet op te volgen", zegt Angela Salmeron, Research Manager, European Future of Work bij IDC. Om aan de groeiende eisen te voldoen, gebruikt Unisys "eigen interne analytics en Natural Language Processing (NLP) om het werknemerssentiment op basis van chatlogs en andere helpdeskinteracties te analyseren en beoordelen".

Over IDC MarketScape

Het IDC MarketScape-beoordelingsmodel voor leveranciers is ontworpen om het concurrentievermogen van ICT-providers (informatie- en communicatietechnologie) in een bepaalde markt te weergeven. De onderzoeksmethodologie maakt gebruik van een strakke beoordelingsmethode op basis van zowel kwalitatieve als kwantitatieve criteria, die resulteert in een grafische illustratie van de positie van iedere leverancier binnen een bepaalde markt. IDC MarketScape voorziet een duidelijk kader waarin het product- en dienstenaanbod, de mogelijkheden en strategieën, en de huidige en toekomstige marktsuccesfactoren van IT- en telecomproviders, op een betekenisvolle manier kunnen worden vergeleken. Het raamwerk biedt technologieklanten ook een 360-gradenbeoordeling van de sterke en zwakke punten van hun huidige en toekomstige leveranciers.

Over Unisys
Unisys is een wereldwijd opererend technologiebedrijf dat krachtige beveiligingsoplossingen bouwt voor de meest veeleisende bedrijven en overheden ter wereld. Unisys biedt onder meer beveiligingssoftware en -diensten, hulp bij digitale transformatie van de werkplek, industriële applicaties en diensten en innovatieve softwarebeheeromgevingen voor grootschalig zakelijk gebruik. Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciële bedrijven helpt met betere en veiligere resultaten op www.unisys.com of volg Unisys op Twitter en LinkedIn.