Language Selection

Your selected language is currently:

English

​Unisys kondigt beschikbaarheid Stealth® 4.0-beveiligingssoftware aan, het eerste product met Dynamic Isolation™-mogelijk­heden om gebruikers en apparaten snel te isoleren vanaf de eerste verdachte signalen

Diegem, 7 maart 2019Unisys Corporation heeft de nieuwste versie van het bekroonde beveiligingssoftwarepakket Unisys Stealth® aangekondigd. Dit is het eerste product in de sector met Dynamic Isolation™-mogelijk­heden om apparaten of gebruikers snel te isoleren bij het eerste verdachte signaal. De nieuwe versie, Stealth 4.0, zal vanaf 15 april 2019 algemeen beschikbaar zijn.

De nieuwe release van de Stealth™ 4.0-software pakt bedreigingen aan die in het groeiende digitale landschap voorkomen waarbij het gebruik van de cloud, mobiele toepassingen en het internet der dingen (IoT) alsmaar blijft toenemen. Stealth 4.0 biedt klanten de mogelijkheid om onmiddellijk actie te ondernemen bij beveiligingsincidenten en zo aanvallen in uitvoering te stoppen dankzij de integratie met het 'security incident and event management'-systeem (SIEM) van LogRhythm.

Stealth 4.0 is ook volledig geïntegreerd met de Panorama-netwerkbeveiligingsbeheerconsole van Palo Alto Networks waardoor het verkeer uit Panorama kan worden geïmporteerd en gecombineerd met Stealth's live verkeersdetectie, wat resulteert in een ongekende zichtbaarheid en visualisatie van het netwerk.

Stealth vermindert het aantal aanvalsoppervlakken in deze omgevingen door het creëren van dynamische, identiteitsgestuurde microsegmenten die communities of interest (COI) worden genoemd. Door het instellen van veilige COI's kan Stealth vertrouwde systemen, gebruikers en gegevens scheiden van de niet-vertrouwde. Het vermindert het aantal aanvalsoppervlakken ook nog door alle communicatie tussen de assets die door Stealth worden beschermd te versleutelen en die te beschermen tegen onbevoegde gebruikers.

"Met de voortdurende groei in het gebruik van de cloud, mobiele en BYOD-apparaten en IoT is het idee van een veilige netwerkperimeter ten dode opgeschreven", aldus Vishal Gupta, chief technology officer en senior vice president of technology van Unisys. "We geven klanten met onze nieuwe Stealth 4.0-release een degelijke zero trust security-basis die bestaande en nieuwe dynamische bedreigingen doeltreffend kan isoleren en ertegen kan beschermen in het zich steeds verder ontwikkelende technologielandschap van vandaag. Zo zal deze software ondernemingen een concurrentievoordeel geven."

Stealth 4.0 bouwt verder op eerdere versies van het softwarepakket en voegt de volgende mogelijkheden toe:

• Verbeterde dynamische isolatie: Klanten kunnen snel en proactief reageren op bedreigingen aangezien Stealth 4.0 de mogelijkheid biedt om gebruikers en apparaten snel en proactief te isoleren. Het werkt samen met de SIEM-systemen van LogRhythm om de detectie van inbreuken en de reactie daarop te automatiseren, waardoor de responstijd wordt verkort;
  • Integratie met Panorama van Palo Alto Networks: Die integratie maakt de implementatie van het beveiligingsbeleid makkelijker en verhoogt het zo het inzicht in het netwerk voor het doorlichten, valideren en controleren van alle gebruikers en kan ongewenste communicatie geïdentificeerd en geblokkeerd worden;
  • Meer automatisering: Stealth 4.0 introduceert een uitgebreider pakket van gestandaardiseerde tools om onbeheerde, geautomatiseerde installatie en operaties mogelijk te maken. Deze automatiseringsverbeteringen maken komaf met repetitieve en handmatige bewerkingen, verkorten de installatietijd en verbeteren de beheermogelijkheden voor grote ondernemingen;
  • Toegevoegde contextuele visualisatie van de netwerkbeveiliging: Stealth 4.0 maakt gebruik van een combinatie van regelgebaseerde benaderingen en machinaal leren om netwerkknooppunten te classificeren en te clusteren, zodat het makkelijker wordt om te weten welke netwerkassets er aanwezig zijn en om de communicatie ertussen te begrijpen.

Voor meer informatie over Unisys Stealth 4.0, surf naar www.unisys.com/stealth

Over Unisys

Unisys is een internationaal IT-bedrijf dat hoogwaardige, op veiligheid gerichte oplossingen maakt voor de meest veeleisende ondernemingen en overheden ter wereld. Het aanbod van Unisys omvat beveiligingssoftware- en diensten, digitale transformatie en werkplekdiensten, industrietoepassingen en -diensten en innovatieve bedrijfsomgevingssoftware voor ondernemingen met een intensief computerverkeer. Surf voor meer informatie over hoe Unisys op een veilige manier voor betere resultaten zorgt voor overheden, financiële diensten en de commerciële sector naar www.unisys.com.

Volg Unisys op Twitter en LinkedIn.

Contacten:

Brad Bass, Unisys, 703-439-5887
brad.bass@unisys.com

Hannah Ruark, Bospar for Unisys, 540-599-7887
hannah@bospar.com

Unisys en andere Unisys-producten en -diensten die hierin worden genoemd, evenals hun respectieve logo's zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Unisys Corporation. Elk ander merk of product waarnaar in dit document wordt verwezen, wordt erkend als een handelsmerk of gedeponeerd handelsmerk van de desbetreffende eigenaar.