Language Selection

Your selected language is currently:

English

​Unisys introduceert CloudForte voor Microsoft Azure, een managed service-oplossing om de acceptatie en migratie van de cloud in organisaties te versnellen

Deze oplossing maakt gebruik van toonaangevende public cloud-providers waardoor organisaties innovatieve, schaalbare, efficiënte, veilige diensten kunnen leveren aan bedrijven en overheden

Diegem, 13 februari 2019 - Unisys Corporation  heeft de beschikbaarheid van Unisys CloudForte™ voor Microsoft Azure aangekondigd, het uitgebreide managed service-aanbod voor het automatiseren en versnellen van een veilige digitale transformatie en cloud-operaties die gebruik maken van Microsoft Azure

Door de kracht van Azure te gebruiken, stelt CloudForte organisaties in staat om snel kostenefficiënte, veilige en compatibele cloudomgevingen automatisch in te zetten en flexibel te beheren, waardoor het bereik van cloudgebaseerde services wordt uitgebreid en ze altijd, overal en eenvoudig toegankelijk zijn.

"CloudForte van Unisys levert een uitgebreide reeks clouddiensten waarbij gebruik wordt gemaakt van automatisering met ingebed beheer. Hiermee kunnen klanten hun doelstellingen op een veilige en kostenefficiënte manier leveren. Door CloudForte en Azure te combineren, helpen Unisys en Microsoft de klant mee op weg naar digitale transformatie", zegt Adelaide O'Brien, research director IDC Government Insights.

Naast snellere toegang tot IT en klantenservices bieden CloudForte en Microsoft Azure organisaties de volgende mogelijkheden:

• Sneller Azure invoeren, met minder risico: het Unisys Cloud Center of Enablement maakt gebruik van meer dan 300 Microsoft-gecertificeerde professionals om overheden en bedrijven te helpen de cloud volledig te omarmen;
  • Veilige toegang tot alle Azure-cloudservices: CloudForte biedt toegang tot cloudservices zoals ze door Microsoft zijn uitgegeven. Daarnaast krijg je ook toegang tot een samengestelde catalogus met voorgedefinieerde en geautomatiseerde blauwdrukken om uitgebreide oplossingen en self service diensten.
  • Continu voldoen aan normen en geautomatiseerd beheer: CloudForte biedt geautomatiseerde hulpmiddelen waarmee organisaties effectieve beheersstructuren kunnen opzetten en handhaven, afhankelijk van hun gewenste financieel en beveiligingsbeleid in (bijna-)realtime;
  • Nauwkeurige, transparante facturering en kostenbeheer voor alle Azure-services: CloudForte biedt u de mogelijkheid voor contractfacturatie, kostentransparantie en kostenbeheer die volledig voldoen aan de voorschriften van de sector en aan de federale overheidsregelgeving;
  • Industriële modernisering van legacy-applicaties: CloudForte helpt om verouderde IT-assets te identificeren - van eenvoudig tot de meest complexe - en om prioriteit te geven aan hun migratie naar de cloud;
  • Real-time analyse en enkelvoudig beheer: CloudForte maakt zelfherstellende systemen mogelijk die zorgen voor een continue operationele verbetering en een transparant beheer voor multi- en hybride cloudomgevingen;
  • Zero Trust Security: Unisys biedt u een grondige expertise in bedrijfsbeveiliging voor mobiele en cloudomgevingen, inclusief de op Unisys Stealth® gebaseerde microsegmentatieproducten en -diensten, om de impact van cyberaanvallen op de netwerken, infrastructuur en toestellen binnen en buiten de perimeter te voorkomen en te minimaliseren.

"Door CloudForte beschikbaar te maken op Azure kunnen we onze gezamenlijke klanten een geautomatiseerde en veilige oplossing bieden voor hun business en IT-transformatie en kunnen we ook dagelijkse cloudgebaseerde diensten leveren", aldus Chris Wick, Vice President, Infrastructure Transformation Services Unisys. "Deze sterke combinatie biedt de klanten van onze klanten nieuwe mogelijkheden voor toegang tot zakelijke en overheidsdiensten.

Als Microsoft Gold Partner bezit Unisys zeven Microsoft Gold- en Silver Competencies, waaronder cloud-productiviteit, datacenter en Windows & toestellen. Microsoft heeft in 2015 en 2017 Unisys benoemd tot Azure Innovation Partner of the Year. Klik hier voor meer informatie over de Unisys-Microsoft-alliantie.

ISG noemt Unisys bovendien een Top 25-aanbieder van diensten voor digitale transformatie en erkent de voortdurende veilige digitale transformatie van het bedrijf als een van de "25 beste" voorbeelden van dergelijke initiatieven. Het succes van de digitale transformatie van Unisys heeft onlangs ook een CIO 100 Award gekregen.

"Door samen te werken met Unisys kan Microsoft putten uit de expertise van het bedrijf in het leveren van veilige, cloudgebaseerde service-oplossingen om nieuwe mogelijkheden op het Azure-platform te bieden. Hierdoor kunnen onze klanten hogere serviceniveaus bieden aan klanten in een aantal belangrijke verticale sectoren, waaronder: financiële dienstverlening, reizen en transport, gezondheid en biowetenschappen, evenals overheden en de publieke sector", zegt Tom Keane, Corporate Vice President van Azure Global bij Microsoft Corp.

Bezoek www.unisys.com/CloudForte voor meer informatie over CloudForte.

Over Unisys

Unisys is een wereldwijd actief technologiebedrijf dat krachtige beveiligingsoplossingen bouwt voor bedrijven en overheden die hoge eisen stellen aan technologie. Unisys biedt onder meer beveiligingssoftware en -diensten; hulp bij digitale transformatie van de werkplek; industriële applicaties en diensten, en innovatieve softwarebeheeromgevingen voor grootschalig zakelijk gebruik. Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciële bedrijven helpt met betere en veiligere resultaten, op www.unisys.com.