Language Selection

Your selected language is currently:

English

​Unisys Stealth wint Frost & Sullivan 2015 New Product Innovation Award voor Encrypted Network Security Solutions

​Analist erkent innovatieve aanpak Unisys Stealth bij het beschermen van bedrijfskritieke gegevens door het verbergen van netwerk-endpoints en netwerkeigenschappen voor onbevoegde gebruikers

​Brussel, 27 juli 2015 Unisys Stealth™ heeft de  Frost & Sullivan 2015 North American Encrypted Network Security Solutions New Product Innovation Award gewonnen. De  Frost & Sullivan New Product Innovation Awards, die 16 juli werden gepresenteerd in Boston, zijn een erkenning van nieuwe productinnovaties, gebaseerd op producteigenschappen en de voordelen die ze hebben voor gebruikers.

Unisys Stealth was geselecteerd voor de prijs van Frost & Sullivan op basis van een aantal criteria, waaronder productbetrouwbaarheid, de prijs/prestatie waarde, de klantervaring, het productontwerp en de marktpositie. Frost & Sullivan benadrukken bovendien dat Stealth een unieke benadering van beveiliging is, die een dringende behoefte van bedrijven en overheden vervult.

“Terwijl de concurrentie van Unisys meer gericht is op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen die veiligheidsdreigingen pas detecteren nadat ze hebben plaatsgevonden, is Unisys meer gericht  op het onzichtbaar maken van informatierijke doelen in netwerken,” zegt Sonia Francisco, senior research analist bij Frost & Sullivan. “Waar andere oplossingen zijn gebaseerd op topologieën, is de revolutionaire oplossing van Unisys ontworpen op basis van de principes van authenticatie en autorisatie, waarbij het netwerk aan het zicht van kwaadwillenden wordt onttrokken.”

“Met deze onderscheiding erkent Frost & Sullivan hoe de geavanceerde beveiligingsbenadering van Stealth veel van de meest urgente en actuele beveiligingsuitdagingen voor bedrijven oplost,” zegt Tom Patterson, vice president van global security solutions, Unisys. “Zoals Frost & Sullivan stellen in hun analyse van Stealth, zorgt het niet alleen voor een enorme verkleining van het zichtbare aanvalsgebied, het kan ook de verliezen door interne en geavanceerde dreigingen aanzienlijk verminderen, door het voorkomen van de toegang tot de meest bedrijfskritieke gegevens van organisaties. Dit wordt steeds noodzakelijker voor de overheden en bedrijven waar Unisys innovatieve bescherming kan leveren.”

De Unisys Stealth productreeks biedt bescherming tegen geavanceerde bedreigingen en is onderdeel van de geïntegreerde Unisys Security portfolio van producten, professionele diensten en efficiënt beheer.  Stealth maakt gebruik van geavanceerde beveiligingstechnologieën om organisaties te helpen bij het afweren van aanvallen door het cryptografisch segmenteren van apparatuur, data en eindgebruikers op het netwerk. De oplossing zorgt voor beveiligde “communities of interest (COIs)” binnen een onderneming, zodat alleen bevoegde gebruikers toegang hebben tot informatie. Stealth versleutelt niet alleen de gegevens, maar kan ze verwijderen uit de hele aanvalszone.

De erkenning van Frost & Sullivan is de tweede innovatieprijs van dit jaar. In mei won Stealth al de Northern Virginia Technology Council 2015 Destination Innovation Award in de Safety & Security categorie. In 2014 won Unisys Stealth de American Business Awards People’s Choice competitie, alsmede de Silver Award in de nieuwe security software categorie, en werden we geselecteerd voor de TechAmerica Foundation American Technology Award voor cybersecurity innovatie.

Over Frost & Sullivan

Frost & Sullivan, the Growth Partnership Company, helpt klanten met het versnellen van groei en het bereiken van topposities op het gebied van groei, innovatie en marktleiderschap. De Growth Partnership Service van het bedrijf voorziet de CEO en het  Growth Team van de CEO van gedegen onderzoek en best-practice modellen voor het aanwakkeren van de creatie, de evaluatie en de implementatie van krachtige groeistrategieën. Frost & Sullivan bouwt op 50 jaar aan ervaring in het samenwerken met  Global 1000 bedrijven, start-ups en de investeringsgemeenschap vanuit meer dan 40 kantoren op zes continenten. Kijk voor meer informatie op: www.awards.frost.com.

Over Unisys

Unisys is een wereldwijde leverancier van informatietechnologie, die de meest urgente IT en zakelijke uitdagingen oplost. Met meer dan 20.000 werknemers in dienst bedienen we klanten over de hele wereld. Wij bieden cloud- en infrastructuurservices, application services, business process outsourcing services, en high-end server-technologie. Bezoek www.unisys.com voor meer informatie.

Volg ons op Twitter @UnisysBE.