Marie-Christine Delvaux benoemd tot Lead Associate Unisys Netherlands

Hoofddorp, 1 oktober 2020 - Graag deel ik onderstaande functiebenoeming met je. Mocht je het interessant vinden om met Marie-Christine te spreken over Unisys' cybersecurity-aanpak, het Women in Technology-programma of het werk van Unisys in de financiële dienstverlening, dan plan ik graag iets voor je in.

Marie-Christine Delvaux is benoemd tot Lead Associate voor Unisys Nederland. Delvaux is ruim 21 jaar werkzaam bij Unisys en sinds 2015 ook actief als Managing Director bij Unisys Payment Services & Solutions (UPSS). UPSS beheert Business Process Outsourcing (BPO) voor grote financiële instellingen in heel EMEA.

Delvaux is in haar nieuwe functie als Lead Associate verantwoordelijk voor de integrale samenwerking van de bedrijfstakken binnen Unisys Nederland. Daarnaast werkt Delvaux nauw samen met het EMEA-management om lokaal richting te geven aan de overkoepelende bedrijfsstrategie.

Women in Technology
Delvaux speelt een belangrijke rol in het Women in Technology-programma binnen Unisys EMEA, een initiatief om vrouwelijke medewerkers te stimuleren om zich zowel persoonlijk als professioneel te blijven ontwikkelen. "Als vrouw was ik vaak een uitzondering in de techbranche", vertelt Delvaux. "Ik heb bij Unisys mijn eigen carrièrepad gecreëerd en kansen gepakt wanneer deze zich voordeden. Met Women in Technology richten we ons op het delen van best practices en het waarderen én behouden van vrouwelijk talent, zodat ook zij soortgelijke kansen durven én kunnen pakken."

21 jaar ervaring bij Unisys
Delvaux startte in 1999 als presales consultant bij Unisys, waar ze doorgroeide naar Project Manager bij meerdere ministeries en lokale overheden. Daar overzag ze de succesvolle implementatie van documentmanagementsystemen. Van 2007 tot 2015 bekleedde ze een positie in het managementteam van Unisys Nederland, waarbij ze eindverantwoordelijk was voor onder andere het Enterprise Content Management (ECM) portfolio in de Benelux.

Marie-Christine Delvaux: "Bij Unisys staat de veiligheid van de data van onze klanten centraal. Het is een organisatie die haar maatschappelijke rol uitermate serieus neemt en daar wil ik in de functie van Lead Associate graag aan bijdragen. De visie van Unisys is om door middel van veilige, betrouwbare en geavanceerde technologie mensenlevens te verbeteren. Het maakt mij trots dat ik samen met mijn collega's aan het bereiken van dit doel kan bijdragen."

Over Unisys
Unisys is een wereldwijd opererend technologiebedrijf dat krachtige beveiligingsoplossingen bouwt voor de meest veeleisende bedrijven en overheden ter wereld. Unisys biedt onder meer beveiligingssoftware en -diensten, hulp bij digitale transformatie van de werkplek, industriële applicaties en diensten en innovatieve softwarebeheeromgevingen voor grootschalig zakelijk gebruik. Kijk voor meer informatie over hoe Unisys overheden, financiële dienstverleners en commerciële bedrijven helpt met betere en veiligere resultaten op www.unisys.com of volg Unisys op Twitter en LinkedIn.